Mitt 2011 !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev ihop med en bra kill kompis eftersom lyckan stod där !

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
joo :)

4. Dog någon som stod dig nära?
jo en tjej kompis och det var väldigt tungt :(

5. Vilka länder besökte du?
Finlandia :D

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Näee tror inte de !

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Inget utav de !

8. Vad var din största framgång 2011?
Blev klar med min utbildning,skaffade en hund, en riktig kärlek och jobb i massvis !

9. Största misstaget?

Vet inte ?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Influensa och kräk sjuka !

11. Bästa köpet?
Min underbara hund Dante <3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar, mat och kläder, hunden !

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag klarade av en svår depression under början av året!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
lyssnar på så mkt :D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Varit delat, men mest glad ! :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om mig själv!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sluta ha så stora behov av kontroll och slappna av!

18. Hur tillbringar du julen?
Julafton spenderades först på jobbet, hos Ulla & Gunnar, sen Maria & Magnus och sen hem till föräldrarna 1

19. Blev du kär i år?
tihi joo :)

20. Favoritprogram på TV?
öö har så många !

21. Bästa boken du läste i år?
Hundböcker ? :D 

22. Största musikaliska upptäckten?
???

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar :D

25. Något du önskade dig men inte fick?
en ny mobil telefon :D
-
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var hemma i min lägenhet på näsbyn !

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En fast tjänst och .. haha vet inte !

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Först en berg och dalbana som till slut hamnade på en jämn stig med en massa lycka och skratt ! :))
HAde lite att göra :D

29. Vad fick dig att må bra?
Jimmy, hans familj, min familj och min lilla vän Dante !

30. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Haha :P

31. Vem saknade du?
hmmm..

32. De bästa nya människorna du träffade?
Pernilla och en massa mer :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Tror de står lite fel på fråga 14 där de står 2010 :)

2012-01-10 @ 17:19:29
URL: http://jennytingvall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0