Härliga helg !

Denna helg har varit helt underbar och rolig.. I Fredags for jag som sakt in till Kalix och blev fotad, var en rolig grej men tycker som många andra att de gick så fort. Men jag var riktigt nöjd med sminket.. sen åkte jag hem vid ca 14.00 och tog de lilla lugna tills klockan blev 20.00 och då blev en cider och två samt en spontan utgång.. men var lugna puckar, men en rolig kväll. Vaknade tidigt lördag morgon pigg som bara den förutom min hemska "lingon vecka", gick på konsum och handlade lite goo saker på vägen hem till mina päron för att hämta hem Dante. Men blev att jag stannade där ett bra tag och bara myste på..

Sen fick jag och Dante skjuts av pappa till sibylla där jag köpte lite goo saker framför tvn när killarna skulle till hpda och fira jimmys broder . Så han kom hem kring fyra tiden och söt full var han.. haha så jag har fått fnissa åt han ! Vaknade av att han väckte mig genom att stoppa sina kalla händer på mitt ben och sa : " Dante har bajsat " haha.. han hade gått ut med honom.. De är en fin pojkvän ! :) ♥ Sen stoppat sin telefon på min panna i natt och sa att hans bror ringer han snart.. haha och började snarka !

Annars har jag och Dante varit på promenader, haft kaffe besök,varit förbi svärmor och druckit mer kaffe.. Sen varit och handlat mat till middagen som blev lövbiff, blandning av klyftpotatis,morötter och färska rödbetor i ugnen,persiljesmör och bea sås ! mmm vad gott de var.. Dammsugit,tvättat och diskat. Har tänt en massa ljus här hemma så de luktar gott..

Fick dock ett sms av pappa nyss att han saknar mig och dante så vi ska nog ta oss en promenad dit innan john blund kommer och besöker en. :)

Så jag tycker att jag har haft en bra helg och tagit hand om mig.. Imorgon blir de tillbaka och knega.. än så länge jobbar jag bara

Mån 16-22
fredag 7-16
Lördag 7-13
Söndag 16-22 !

Får se om de blir nå mera, har fixat lite på utseendet här på bloggen också.. vad tycker ni ? :)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0