Embrace!

Blev ändå två arbetspass denna vecka och nästa vecka blir de full rulle igen .. skönt att bara vila upp sig denna vecka ! På fredag verkar de bli bowling/middag mm .. ska bli kul, men dock är inget spikat ännu så vi får se !
Ska iaf ringa ett samtal imorgon under lunchen och kolla om de har några tider kvar i helgen som "modell för en Dag" .. kostar 550 kr men skulle lät vara värt de och kul :)
På fredag kommer även lönen och då blir de att betala bort alla trista räkningar .. sen funderar jag på att antingen spara ihop till en ny dator eller en utlandsresa med mitt hjärta ! Skulle vara så skööönt om man kunde få fara till värmen.. men då har vi ett dilemma .. är skit rädd för att flyga ! :( De mindre roliga.. skulle nog behövas sövas isåf :P
Nåja, nu ska jag börja bege mig mot sängen och sova, klockan ringer 05.45 och åker mot kalix halv sju med min pojkväns kompis som börjar samma tid som mig och slutar samma ! Annars hade jag inte tagit mig haha.. God natt alla ♥
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0