Tjoo och flöjt !

Min telefon har gått varm sen kl 06.30 till 09.30 .. Allt har varit jobb ! Först ringde de från jobb nr 1 här i sangis och i natt mössan hann jag inte svara och konstaterade att inga pengar på mobilen hade jag heller.. Sen ringde Timecare 2 ggr angående först jobba i hemtjänsten men eftersom jag inte har jobbat där så mkt och sist jag var där var i november ngn gång.. Har mest varit på huset . Sen var de i kalix och har ingen bil .. Så de var till slut bara att kliva upp och hade världens jävla huvudvärk .. sen hade de även ringt något annat skumt nummer ! Man är allt populär bland jobben haha..
Så jag gick ut med Dante och de snöar ordentligt ute och skumt att de känns varmt ute fast de är - 20 grader ute ! :D Dock fick vi plumsa i snön ocg eftersom jag har en speciell liten vovve så hade han svårt att hitta ett bra ställe att göra sina behov :D De är som att han vill skyla sig när han ska bajsa... Sen har jag fått skratta rejält här på morgonen när jag gav han ett Denta stix , varje gång börjar han härja med det och vågar inte gå nära det.. Sen när han har busat färdigt med det så tar han de i munnen och gömmer de :D haha han är så söt..
Nåja, blev ju ledig idag så min dag kommer bestå av att fixa här hemma litegrann och ta en promenad till svärmor och hälsa på och kanske en sväng till mina päron ! Sen lägga sig tidigt o sova när klockan ringer 05.30 imorgon..
så här ser denna vecka ut med jobb iaf :
Tisdag 7-16
Onsdag 7-16
torsdag 7-16
min lediga helg !
Näst kommande vecka :
Måndag 7-16
Onsdag 7-16
torsdag 7-16
lördag 7-16
söndag 16-22
Detta är mina inbokade pass tills vidare, men blir nog mera samt så har jag sökt mera jobb idag också :)
Sen får man ju se hur sommaren blir och de är redan fixat ! :)
Denna bild ovanför är när jag var en liten bebbe, bodde i råneå här :)
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0