Glad alla hjärtans dag !

idag är de den 14 februari och ska vara en dag full av kärlek.. Hoppas ni alla ger en massa kärlek till varandra och visar hur mkt man uppskattar varandra ! :) Brukar inte vara allt för brydd i denna dag, men detta året är de lite mer speciellt och framförallt datumet.

Den 14 februari 1919 föddes min morfor och skulle ha blivit 93 år gammal idag och har varit död sen jag var 9 år gammal och min mormor dog på morfars födelsedag för 6 år sen precis idag... och för exakt ett år sen så blev jag och jimmy officiellt ihop på just alla hjärtans dag ! :) Den hemsöker mig ..

men jag vill tänka extra mycket idag på hur mycket jag älskar min familj,dom vännerna som jag har,min underbara pojkvän/hans familj , mina arbets kollegor och alla som betyder för mig :) Älskar er alla samt så lägger jag en extra tanke till min mormor och morfar som betydde allt för mig, jag älskar er för alltid ! ♥
Jag och mormor i bjurå :)
Min söta morfar
Ha en fin dag och till de sista,

älskar dig av hela mitt hjärta jimmy och du finns alltid där oavsett vilken grå dag de en är ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0