But you treat me like a stranger And that feels so rough!

Sitter hemma på sängkanten och lyssnar på musik medans jag hör alla andra i vardagsrummet och skriker antingen "JAAAAA" eller "NEEEEEEJ" .. är nämligen hockey :D haha .. själv är jag inte intresserad av de, kan inte ens sitta 5 minuter och se det innan de börjar krypa i kroppen på mig ! Annars har jag jobbat idag 7-16 och har varit bra som vanligt, bara sån rygg värk.. är ledig imorgon så blir att ta de lilla lugna och åka på en tripp med bilen tsm med min svärmor och pojkvän ! :) Ska bli kul.. Annars blir helgen lugn,jobb lördag och söndag ..Ska efter jobbet på lördag gå till Pernilla så att hundarna får träffas och busa av sig !

Vet dock inte vad som händer till veckan eller hur de ser ut på jobb fronten, bara att jag har min lediga helg iaf ! :)
Är helt slut i kroppen idag och har ännu inte direkt känt någon positiv effekt av min medicin, förutom att jag har blivit lite "gladare" för vissa saker och tar inte så bagateller dåligt.. De är väl på rätt väg iaf samt att vikten har minskat med - 1,5 kg i vätska. Bara de förvinner helt.. Orkar inte känna mig som en heffaklump fast jag inte är tjock,, men jobbigt med vatten i kroppen ! :/


Nåja har inte så mkt mer att skriva, blir nog john blund på inte så lääänge.. Ut med Dante iaf först ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0