Ingen vill veta var du köpt din tröja !

Idag har varit en seg dag med en massa storm.. USch fy fan ! Skulle ha jobbat ikväll extra men blev inställt. Nåja de var ganska skönt och få vila upp sig lite också.. Så har hunnit städa mm idag och varit på två långa skogspromenader med min älskade vovve Dante ! Han ger mig så mycket med energi och kärlek denna krabat..

Har ju en ganska så fet blogg torka här men har inget att skriva samt inget jag vill att alla nyfikna människor ska få veta om.. men kan säga så här att livet är alldeles för bra och tar de heller inte förgivet så man inte blir besviken. Motgångar kommer alltid på ett eller annat sätt . Sitter nu hemma på soffan och ska se tv och mysa på.. Min underbara pojkvän har redan gått och lagt sig med tanke på att han ska upp 04.30 ! Då sover jag som bäst :D haha..

Sen till en annan sak angående mitt förra inlägg om "äckliga löss" .. hade en dålig dag samt så riktar de inte heller mot någon speciell.. Bara hjärnspöken och var tvungen avreagera mig för läste en massa gamla anteckningar från min dagbok :D Så nu vet ni de alla !

Till nästa vecka så skulle nog Maja och hugo komma på besök och de tycker jag mycket om med tanke på hur lite kontakt man har med alla sina gamla vänner då alla har splittrats eller rättare sagt hittat sina egna liv. Tidigare satt man ju typ ihop.. men så är livet ibland . Sen så har jag alldeles för mycket på gång så är alltid skit stressad över saker så hinner knappt heja för den delen ! haha .. får väl snart hjärnblödning !
Nåja nog om de ! Ha de fint alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0