Lite bilder :D

Har ju nämligen gått och blivit "mellan blond" som färgen ska vara.. har varit platina blond innan ! Har inte riktigt vant mig ännu med denna färg,men de är inte så konstigt med tanke på att de var igår jag var hos frissan och gjorde det :D haha.. konstigt men bra känns de ! Tänkte bjuda på lite bilder.. sen så ville hunden vara med också :P
Har varit ledig nu i 3 dagar och fy fan var rastlös man är när man går hemma så här.. men imorgon jobbar man ett kvälls pass i allafall och hoppas på mera jobb ! Har fått typ 10 jobb sms idag men eftersom jag har haft problem med mitt nät på telefonen så har de blivit fel.. har varit så arg så har haft lust att kasta telefon jäveln i väggen ! morr.. haha nåja de är ju imorgon en ny månad så nog vet jag att jag klarar mig :D


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0