LIVE as if you only have today!

Då tog man steget eller tummen ur att faktiskt skriva ett litet inlägg här på bloggen ! Jobbar för det mesta, är med min underbara hund Dante,packar mina lådor till min älskade pojkvän som i helgen blir min sambo.. känns lite skumt men samtidigt så skönt ! Äntligen i mitt liv så verkar saker ha ljusnat så otroligt mkt.. ni kommer aldrig förstå men jag har aldrig känt mig så här levande.. jag är hel inombords (nästan).. för en gångs skull så får jag det jag vill ha i mitt liv och jag är så förväntansfull över hur framtiden kommer se ut.
Har inte så mkt just nu på hjärtat än att säga min rubrik på detta inlägg och att jag lever :P
Du var den som räddade mig <3 kärlek till dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0