Tjohopp !

Gjort provet på nervsystemet idag, gick det bra ? Nja det vet jag inte riktigt.. SÄmsta jag har gjort hittills känns det som,men jag tänker iaf positivt och att jag gjorde mitt allra bästa :) Då var det bara ett till prov som väntar nästa vecka .. inte kul och samtidigt har jag en ny kurs som börjar på måndag kl 10.00 då jag börjar läsa inriktningen till äldreomsorgen ! Jaja,man vet iaf att man lever :)

Sitter nu hos min underbara vän Maja,ska snart gå till myggan och äta lunch för är sååå himla hungrig :) Sen så får man se vad helgen bjuder på, är sjukt sugen att hitta på något alldeles för roliga saker :D Haha lät ju lite små kul mitt uttryck.. ;) Har nog inte så värst mycket att skriva än att jag tar små små ynkliga steg mot ett gladare liv, det börjar ta sig och jag har börjat hitta mig själv genom det svåra.. SÅ för första gången på ett halvår kan jag säga att jag är super glad och lycklig vilket har sina orsaker ;)


Skrev ett litet citat eller en sak som pågår i min hjärna igår innan jag gick och la mig som jag skrev på telefonen,om tankar/känslor inför vänner och det lyder så här :

"Killar dom sticker med kniven direkt och går sin väg utan ett ljud, tjejer däremot sticker knivar mer än tio gånger i ryggen och det är värre när det gäller vänskap,för din bästa vän kan vara din värsta fiende. Håll ögonen öppna oavsett vem det än är,för det dom inte vet är att varje knivhugg man får så blir man starkare och beundra hur stark du är " !!



Bjuder på en gammal bild sen 2 år tillbaka på mig och maja ;)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0