Mitt klipp !



Är super nööööjd med min lugg, dock är jag ju van vid det sen tidigare .. men det verkade vara ett bra val jag gjort av alla som sett denna bild :) Så tack allihopa för det..

Ikväll är det feeeest iaf o det ska bli så kul,men det som är mindre roligt är att jag måste åka hem imorgon från Borås och sitta på tåget i ytterligare 18 timmar :D Nåja har ju all tid i världen då till att plugga klart AO6 i medicinsk grundkurs, och sen är det bara att börja plugga till provet som är i två delar.. Först den 18/2 om nervsystemet och den 25/2 om cirkulationsorganen :)

Kommer bli bra tror jag, nu ska jag göra nå nytta :) Slänger upp en svart vit bild sen igår morse innan jag då klippte luggen :) Ha en bra dag allihopa :)




Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev verkligen superfint med lugg! :)

2011-02-08 @ 16:30:12
URL: http://alexandrabenavi.blogg.se/
Postat av: Malin

Skitsnyggt blev det med lugg, Dina ögon framhävs. Gillar den lätta uppklippningen som ramar in ansiktet. Har själv velat klippa mig så som din frisyr, vilket jag gjorde. Blev så missnöjd, frisören förstod inte riktigt mina önskemål Jag fick världens konstigaste uppklippning & fet ful lugg. Nu har jag låtit luggen växa sedan dess, håret växer som ogräs som tur var. Får väl ta med mig bilden på din frisyr till nästa klippning...sä HÄR ska det se ut Capisce! ;)

kramkram Malin

2011-02-09 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0