Helgens bravader !

Fredagen : Sov över från torsdag till fredag hos maja, klev upp vid sju tiden, fixade till mig för att sen bege mig mot skolan där det blev att skriva prov 2 i medicinsk grundkurs .. Skrev så att pennan glödde kan jag säga ! Sen så tog jag lokalen hem för att hämta alla räkningarna för att sen åka ner till stan igen, gick på banken mm. Sen vid halv två tiden så for jag till tandläkaren för att fixa en sak med mina tänder. Elin&Matte kom vid två tiden och plockade upp mig för att hämta upp Jimmy för att vi skulle vidare till Haparanda för att shoppa. Klockan var kring sju så åkte jag hem, fixade mig snabbt och sen vidare till Elin där vi åt middag/drack.. Hade det super kul !:) Tog det dock väldigt lugnt med drickfronten,var lagomt berusad hela kvällen :) Gick ett gäng ner till lilla där det blev 1-2 groggar, jyrade med en massa människor och så fick jag dansa.. VÄldigt längesedan man gjorde det ! :) Sen så blev det hemfärd.. Somnade direkt !

Lördag : Vid nio på morgonen ringde Maja och väckte mig för att se ifall jag skulle med till haparanda med hon,sara och Eddie :) Och det ville jag,så fixade mig litegrann och var överallt igår på affärer, dock så blev jag lite bakis på Gina Trico och kände hur allting bara gungade järnet och med deras skit jobbiga musik dom här där :D Var hemma vid halv fem, åkte direkt till Maja där vi bara tog det lugnt.. Har varit så mysigt och umgås med dom :) Så vi gick ner på willys och köpte en massa goo saker till kvällsfika :) Gick och la oss kring halv tolv, somnade på 5 sekunder !

Söndag : Vaknat kl 9 , duschat och ätit frukost.. Blir sen hem för att inte göra något! Imogrgon är de en ny vecka och då börjar samma rulle igen :D Nåja hoppas ni har haft en bra helg :) För det har jag !

Hahaha lite stavfel men det får duga :D



Tycker om dig finaste människa ♥

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0