All the right moves !

Sitter hemma hos maja och kom hit vid elva,drack kaffe och sen tog jag på mig fullt med varma kläder och tog mig en promenad , vidare till vårdcentralen på möte.. Gick bra ! :) Sen så knallade jag vidare till Willys där det blev en matlåda och en PK för att fungera som människa.. blev frukost/lunch/middag :D

Så ska sova över hos maja inatt så jag slipper ta bussen till stan tidigt imorgon .. Ska på skolan och skriva detta eländiga prov så efter att jag har gjort det så blir det att åka hem med bussen,hämta alla räkningar och bankdosan för glömde det idag .. typiskt! Så då blir det till banken o betala alla skulder och bli fattig som en kyrkråtta,vidare till tandläkaren.. Sen vidare hem igen för att fixa till sig inför fredagskvällen , hur den nu blir ! Var en plan att äta middag/dricka och eventuell utgång :) Skulle vara grymt roligt och så när sällskapet är så härligt,man får skratta och vara sig själv utan att vara orlig eller ängslig för att säga fel ! :)) Så det blir en fullbokad dag :) Det tycker vi om :D

Nåja det var nog allt jag hade på hjärtat !

Seeyaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0