Berättelsen om "Förkrossad Kärlek" Skriven av mig NINA !

Hittade en gammal novell hemma som jag har skrivit som jag var tvungen dela av mig för blev så paff att jag har skrivit denna vid 13 års ålder :D
Förkrossad Kärlek !

Anders svor och kastade fimpen. Hur fan kunde dom vara så korkade? Hur kunde dom tro något sådant, att Anders av alla skulle kunna ha gjort det?

Patetiska människor var de i Anders ögon. Aldrig skulle han lita på sina vänner något mera och den ilskan han hade inom sig över vad de hade gjort och sagt ledde till såna tankar att Anders inte kunde kontrollera sig.

Förlåt mig, min älskade .. ska aldrig i mitt liv vara med dessa människor igen. Förlåt för de som har sårat dig och ditt hjärta sa Anders. Anders tog ett lugnt andetag och kände sin kropp sakta skaka av nervositeten av att se sin älskade i ögonen. Anders gick omkring i sina tankar och tänkte i sin ensamhet att, tänk om hans älskade aldrig skulle förlåta honom utan lyssnade på dessa patetiska människorna ?

Sanningen var de enda rätta och han vände sig om och sprang det snabbaste han kunde för att inte låta sin älskade gå. Han tog alla sina sista spar pengar och köpte den finaste buketten av rosor röd som blod , med ett kort där de stod " Ska aldrig låta dig gå, älskar dig alldeles för mycket / Anders "

Han gick försiktigt till sin älskades dörr och tryckte på ring klockan, men ingen öppnade. Anders hann knappt vända sig om så stod hon där med blicken ner i marken. Anders tyckte hon var den vackraste i hela världen.

Hon tittade upp från marken och hennes ögon var röda med tårar rinnandes ner för hennes kinder. Förtvivlat tittade Anders på henne och bara på en ynklig sekund rasade hela hans värld samman för flickan som var hans älskade vände ryggen och stängde dörren. Där stod han ensam och sårad.


Skriven : Nina Larsson och fick betyget VG :P

Seeyaaa











Kommentarer
Postat av: Sierra

Åh tack, grymt glad för svaret! :D Har du nånsin tappat en av tänderna och hur länge har du haft dom? :D Förlåt om jag frågar, men jag funderar själv på att skaffa ^^

2011-12-21 @ 20:53:21
URL: http://sierrathompson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0