vecka 39 ?

Idag började den nya kursen som heter "människan,socialt och kulturellt" ,verkar ganska enkel från min synvinkel..
var mkt som var muntligt o grupparbete! Så tänkte passa på att börja plugga redan nu efter att jag har skrivit klart detta blogg inlägg :) Min vecka kommer att bestå av att kliva upp tidigt varje morgon o göraa en massa kul..

Imorgon ska jag med maja o sara till hpda, sova över hos mor o far igen för att på onsdag ytterligare en gång åka till hpda pga tandläkaren.. blir många svängar nu :D Sen så har jag en till lektion på torsdag o helgen hoppas man på jobb :D så det är alltid ngt som händer..

Har ju varit väldigt duktig på att uppdatera här flera inlägg per dag men det känns så jobbigt o så tappar man intresset så de får bli mina meningslösa inlägg som ni får roa er med att läsa ;D

Well well, nu ska jag vara nörd o plugga ;)

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0