vad tycker ni om detta?





Dock första gången jag testar göra detta ;D Första bilden blev mkt bättre än den andra..



Körde tesse till nadja kring halv sex o sen blev de hemfärd o öppna skolböckerna .. känner bara suck o suck när jag läser.. allting sitter i skallen men de är bara så tråkigt o läsa samma skit hela tiden! har ju även 2 dagar till att plugga innan man ska infinna sig på skolan kl åtta på fredag !

Har varit en mkt rolig dag annars måste jag säga,tack för sällskapet tesse ! men dock så är min hjärna helt slut idag.. orkar knappt tänka eller ha ögonen öppna ! Blir att se idol o sen blir de nog antingen sängen o läsa en stund eller sängen o se en film ;)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0