tjabba bloggen !

Nu har man fått sig en användare till videofy.me ;) Får se om jag vågar göra ett videoinlägg igen.. :D
Denna vecka har det varit mkt för mig,känner mig trött och har en inre stress och sen blir de inte bättre när man har dessa kvinnliga hormoner en gång i månaden,riktiga pms besvär ! Bläääääää..

Har varit på 2 lektionen idag på den nya kursen.. vet inte om den var så himla nödvändig enligt mig :/ Sen så måste vi nu även skicka in alla arbetsområdena via fronter systemet dom har på komvux, jag är en sån person som hellre vill lämmna mina arbeten direkt i handen till min lärare.. hmm ajja ! Har nyss ätit middag som blev kyckling fajitas o de var såååå gott, så nu är man mätt och belåten ! Sen så har jag varit på buketten idag åt min svärmor o beställt en blomster bukett till en begravning.. jobbigt med sånt :/ Men den kommer iaf bli mkt fin skulle jag tro.. för mina föräldrar,jag+hussni och eva har lagt ihop pengar till det :)

Hmm vad mer kan jag skriva? joo att dom ringde och frågade ifall jag kunde jobba imorgon från 7-16.30 o det gick då super bra för mig o sen så ska de bli så kul att testa sina nya arbetskläder o känna sig som en av alla andra :D
Får se ifall jag får jobba hela helgen eller inte.. för de var ju snack om en fest eller ngt.. men just nu idag så vet jag inte.. får se hur man ska göra !

Igår efter att jag hade kommit hem så skickade hussni iväg mig då han skulle göra nått projekt här hemma med musiken så det blev en lunch på stan med tesse gumman,så roligt att vara med henne o att man kan vara sig själv utan att tänka att man gjorde bort sig mm ;D Sen så åkte jag hem o jyrade en stund med älsklingen o så blev det en promenad tillsammans på ca 1 timme innan idol skulle börja :) Efter idol så skrev jag klart första arbetsområdet ,sen så såg vi en film o kan säga att mina ögon tårades hela tiden då jag var så otroligt trött efter att ha klivit upp varje dag sen förra lördagen före fan.. men imorse kunde jag iaf få sova till tio ;) Skönt..

Ikväll blir de nog  samma runda med älsklingen innan idol,vi har som tänkt att vi ska börja röra på oss mera plus att jag tycker det är så roligt att göra saker tillsammans,som man kan ha gemensamt ! :) älskar dig mitt ♥

Tänkte bjuda på ett videoinlägg om mig själv.. kan säga att jag har skrattat så himla mkt av detta :D
Ni får ta mig för den jag är o alla som känner mig vet att detta är såååå jag :D Hussni tyckte jag skulle komma på en låt medans han spelade gitarren o detta blev mitt resultat :D



seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Tesse

fan vad härlig du är Nina :D

2010-09-30 @ 18:24:26
URL: http://randigblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0