tisdag!

klev upp,drack kaffe,sminkade mig o testade göra lockar i mitt hår med en tång jag lånade av marion,åkte och tankade bilen o gasade iväg till sangis där de blev att umgås med mina föräldrar på deras jobb innan de slutade, fick mig middag där hemma som blev ugnspannkaka,grädde och jordgubbs sylt.. mums!

Sen blev de att städa bilen in och utvändigt o pappa har fixat små saker under huven men jag har ju självklart hjälpt han ;) varit mkt kul o nu blänker pärlan innan besiktningen.. är lite nervös ,men om den inte går igenom så vet jag ju iaf vad som ska lagas eller fixas till nästa gång.. man har ju på sig en månad :D

Kom hem just efter sex,då blev de att handla lite godis mm inför idol.. tyckte de var jobbigt med alla pauser o så var första avsnittet inge bra :/ nåja..

Imorgon tänkte jag ev hinna fara förbi lea ifall hon inte jobbar, åka ner till marion o köpa nageltippar innan hon slutar o då skulle hon,snäll som hon är fixa mina naglar ;) det ska bli så kul..

fan oxå,måste plugga imorgon oxå.. aja de klämmer jag in :D

nåja bjuder på ngr bilder sen idag :P

älskar er av hela mitt hjärta mamma o pappa :)♥








Kommentarer
Postat av: Marion

Så fint håret blev gumman:) Du passade verkligen i det. Vill du låna tången fler ggr så är det bara säga till:D Love you<3

2010-09-07 @ 21:44:15
Postat av: nina

tack snällaste du ;) tihi.. de får jag göra o ngn gång kan du få fixa mitt hår med den ;P love /nina

2010-09-07 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0