the story

For ner på stan idag kring halv tolv för skulle boka en klippning så man får fixat sina nötta toppar.. håller ju nämligen på att spara långt hår så kan vara bra o fixa till håret litegrann så de växer ännu mera :D Får se om jag gör ngt annat kul också.. sen så gick jag till skolan,drog ut mina arbeten o sen suttit på lektion o fått mina andra arbetsområden bedömda.. har klarat alla :D jippi.. nåja ska inte ta ut ngt i förskott.. har ju ett prov att göra oxå !

Sen när jag kom hem  så hade älsklingen börjat med middagen o slagit på en tvätt maskin.. funderar nu på att ta en promenad med mig själv o andas frisk luft :D kan vara skönt ibland.. sen så skulle nog marion ringa så det kanske blir att umgås en stund med henne efter att hon har slutat jobba :)



så här ser ju håret ut nu.. får se hur de blir imorgon :)

seeyaaa

Kommentarer
Postat av: alex

Ditt hår ser jätte tjockt och fint ut! Hoppas du blev nöjd hos frissan :) Kram

2010-09-02 @ 22:59:48
URL: http://alexandrabenavi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eller oj, läste nog lite fort och trodde du skulle till frissan. Tihi :)

2010-09-02 @ 23:00:48
URL: http://alexandrabenavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0