tack tesse ;)

Varit nere på stan idag med tesse o tagit en fika på gallerian,sen har vi gått omkring i affärer o varit allmänt less att bo i kalix då det inte finns ngt att göra.. så vi åkte o beställde flott pizza eller som tesse säger "turkpizza" hahaha :D

Sen efter den flottiga pizzan så har tesse fixat min blogg som ni ser ;) Är väldigt nöjd måste jag säga.. ;)

Kan ni gissa hur de gick med mitt pluggande o att fixa disken? hehe inte så bra.. måste fan sen verkligen sätta mig ner o läsa innan man blir fast i tvn då det är idol.. fan jag börjar känna mig stressad :/ ajja det får gå som de går på provet.. antingen skit bra eller piss!!



mohahahahahhahahaha ;D Din söta lilla filur..


seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0