smink ..

Har hunnit plugga 2 timmar efter skolan,men blev less o bestämde mig för att åka ner på stan så inhandlade mig en ny ögonbryns penna o en eyeliner.. samt gjort dagens kap fast de kostade.. köpte en massa nya sminkpenslar med äkta hår som sitter i en midje väska från viva la diva.. fan vilken skillnad de blev o sminka sig ;) skönt nu kan man verkligen ge det tid igen, dags o börja sminka ordentligt nu igen ;) ngn som vill vara test docka ;)?

Sen så åkte jag med marion hem till henne o blev bjuden på en kopp kaffe innan hon skulle tillbaka o jobba.. samt så blir de en promenad med henne krin sex tiden.. ska bli så härligt:) Blir även inge hpda imorgon då maja åkte idag istället.. så tänkte passa på imorgon att ta en promenad,plugga o sen åka iväg till mor o far ;)

Har även köpt splitter nya arbetskläder av annelie då hon inte ville ha dom, så nu kan man vara en proffesionell undersköterska.. lite små kul med sina första riktigt kläder ;) Sen så var setet skit snyggt.. och så har jag beställt via  annelies kusin en present till mamma nu när hon snart fyller år då annelies kusin säljer en massa inrednings saker ;)

Men nu blir de att hålla hårt i pengarna.. hehe ;) Dock som förra månaden så lever man som en kung just nu o de är väl bara o njuta medans man har pengar :D

Bjuder på lite bilder..


350 kr på Rina make up !


mina nya arbetskläder samt svarta byxor ;)


så här ser jag ut idag ;D


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0