Provet

är helt död i min skalle efter att ha gjort provet.. världens huvudvärk,nackspärr o ont i mitt finger efter pennan !
Resultatet blev lyckat enligt mig själv,får nu bara se vad min lärare tycker o vad betyget blir :)

Har även hunnit med en lunch på stan med annelie och jenni,sen så åkte jag hem o betalade alla räkningar så nu ska jag bara o betala den sista hos tandläkaren o sen tar jag bilen till sangis.. ska sova över där i natt då man ska till hpda imorgon med mor och far ! :) ska bliu kul..


Ibland kan man verkligen få magklumpar av brev o räkningar.. det tar aldrig slut :/ men de är ju så när man blir vuxen haha..


nu ska jag packa väskan o kila iväg..

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0