mina favoriter :)

Tänkte göra ett videoinlägg idag men kände att näee inte idag :D Får se om jag alls gör det ingen.. haha !

Tänkte visa er lite saker som är mina favoriter som jag använder dagligen.. enjoy !!

  1. mitt smink som jag inte kan leva utan,detta är bara det jag använder till vardags :)



2. min plattång som är super bra även om det är ett billigt märke,fotade inte min hårfön men den
är av samma märke då jag köpte ett paket för 400kr på rusta med:plattång,hårfön,locktång o borste :)



3. När man använder plattång o hårfön så måste man skydda håret o det är jag väldigt duktig på
att göra då mitt hår är mitt allt :D Först använder jag den rosa i blött hår,sen använder jag glansserum
när håret är torrt och den sista svarta använder jag då och då :)



4. Använder även hårinpackning som motverkar gula missfärgningar ifall man är blond som jag :D
Den är väldigt stark så använder den endast 1-2 ggr per vecka !


5. Här är två av mina favoriter i parfymväg. den ena heter tiara o den brukar jag använda vid fester
då den är starkare i doften o på vardagen använder jag Paris hilton "heiress" .



6. Detta är min nya parfym som min mamma köpte åt mig på rusta för endast 69 kr och den luktar såååå
härligt! I love it



7. Min älskade body butter med chessecake,vanilj och jordgubb .. har ni inte testat denna så gör de nu!
Det luktar så fantastiskt gott så man kan nästan äta upp den :P Den finns i en annan lukt också o tror det var
honungsmelon..finns på coop här i kalix tror jag :)

Det var allt :D Tror jag ? haha

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0