matmonster

varje gång jag dricker så kan jag äta hur mkt som helst dagen efter även om det känns som att magen ska spricka o kan säga att de känns som att den ska explodera snart.. bläää.. man känner sig som svullo nr ett o det jävliga är att jag har ingen motivation till att träna.. hmm hur ska jag få fram den igen ? kanske köpa träningskläder o gymkort?:P


ajja låt mig bli fet.. har annars bara myst på soffan med älsklingen o samtidigt pluggat o läst på litegrann för provet som kommer snart.. så imorgon blir de att kliva upp tidigt,duscha o sen på lektion kl 9-12 :) ska redovisa ett arbete muntligt.. ska bli kul ! Ska fan detoxa till veckan, o kanske försöka vara nykter .. haha :D

ajja de var allt.. sov så gott allihopa :)


haha förresten,detta var min syn igår natt kl halv tre efter att vi hade kommit hem från krogen ;)
Han hade somnat på golvet fast jag sa att han skulle lägga sig i sängen ;D du är allt för söt..




sen en natt bild på mig.. :D



sweet dreams..

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0