lite tips by Nina

Vet inte om det finns ngn annan som har kommit på detta men tänkte dela av mig ett tips..

Som alla vet är de ju mode med dessa stora halsdukar som man kan vira 2 varv kring halsen o jag har nu länge
varit sugen på att köpa en men då fick jag en ide att varför ska jag köpa en när jag har hur många halsdukar som helst liggandes i byrån ?

Jag valde en stor o mjuk halsduk som var ganska lång,tog nål och sy tråd , sydde ihop ändarna på halsduken o vips så fick jag en sån hals duk som alla har,men som dom kanske har betalat 100-200 kr för.. jag fick min gratis :D

Bjuder på lite bilder,dock dålig kvalla.. men jag hoppas ni förstår hur jag menar :)


min långa halsduk..



sy ihop ...



så här lång blev min efter att jag hade sytt fast halsduken..





så här blev resultatet när man virar den 2 ggr ;)


Billigt och enkelt.. Hoppas ni tyckte om mitt tips ;)

Nu ska jag snart kila,men lämna en kommentar på vad ni tyckte ;)


Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0