Imorgon !

Har nu på kvällskvisten innan idol varit o tagit en sköööööön promenad med hjärtat,lite små kyligt men härligt ändå;)
Så det blev en te kopp vid tvn.. Var tänkt att jag skulle ta en promenad med marion idag men det blev en fika på stan då hon hade ont i ryggen efter att ha stått upp en hel dag .. stackarn!

Tänkte nu iaf packa lite saker tills imorgon,testa lite kläder på vad jag ska ha på mig mm ;) Ska mot sangis imorgon kring 8.00 på morgonen :D nu undrar ni nog säkert,what the fuck sååå tidigt?? haha...

Ska nämligen med sara lajnen till hpda.. haha det blev så ändå fast utan maja baja ;D Så tänkte jag ska åka till mina föräldrars jobb,dricka morgon kaffe o sen så kommer sara o hämtar upp mig där ;) så slipper jag köra dit senare på dagen då jag ändå ska sova där tills på onsdag, för då kan hon bara dumpa av mig efter att vi har varit i hpda ;) Nice fifan..

Har även aktiverat mig på videofy.me (tror jag det var) där man kan ladda upp videoinlägg o samt tjäna pengar om man börjar börjar göra reklam mm på sin sida ;D ska testa o se vad detta kan vara.. men dock så skulle det ta en vecka innan jag fick börja använda det.. hmm nåja !:)

Vill även säga att jag är såååååååååå sjukt nöjd över mina sminkpenslar.. jisses alltså ! bästa inköpet på länge.. :D
Nåja detta var allt för nu..




seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0