Hel dag med mamma ;)

Varit först från 7-12 o jobbat på Avd Aspen, o trivdes som fisken i vattnet där ;) Sen hann jag inte vara hemma mer än 2 minuter så kom mamma o pappa, åkte ner på stan med mamma o inhandlade hårfärg :) Kan säga att de lyste lycka i mammas ögon efter att vi var klara,det blev först brunt o så lite slingor i det.. fan va du är söt mamma :) Älskar dig så mkt.. o pappa :D

Har lagat mat även till alla,det blev currysås,jasminris,sallad o chicky bits ;) mums..

Slänger upp lite bilder hur de blev o vill bara påminna er att jag ser hemsk ut på en av bilden o mitt vackra munsår :Dhaha


med blixten på..

utan blixt

haha mamma o sin färg tröja :D

osminkad,mamma blir inte glad om jag lägger upp detta men
hon är sååå söt ändå utan smink ;) hihi

-skulle vilja ha mammas ögonfärg :)

Detta var allt jag hade.. har varit en bra dag,men nu är lilla jag super duper trött :)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0