då vare måndag igen !

ny vecka igen,fan vad tiden går fort.. snart vinter,tjocka o varma kläder,julafton,nyår.. bläääääääää! jag vill ha sommar året om,jobb på heltid som man haft i sommar hela året fast med sommar haha så man får en masssa pengar som rullar in på kontot :D hmm om ni förstår?

Vad kan jag skriva om helgen? i fredags så jobbade jag 7-12 ,var o fixade håret mm o tog en promenad,myste med älsklingen, lördagen så umgicks jag med mina föräldrar,umgicks med alla härliga tjejer hemma hos tesse men avrundade kring tio pga menssmärtor o hunger :D Sen söndag så jobbade jag 7.30-17.00 ,köpte familjepizza till mig,hussni o eva.. tog ett skönt bubbelbad med hjärtat,såg film o sen blev de john blund! :D

Dom frågade ju även igår ifall jag ville jobba idag från 7-16 men var tvungen säga nej för måste verkligen plugga klart sista arbetsområdet tills nästa vecka,det är ju nämligen att jag ska läsa en bok,skriva om alla dess etiska problem mm o jag tycker ju inte om att läsa en bok när jag måste :D så gäller att börja idag.. Samt så har jag städat sen jag klev upp, tvättat kläder,bytt sängkläder,dammsugit,skurat o torkat här o där..

Hussni skulle fixa disken så de slapp jag :D funderar på att ta en promenad sen i min ensamhet o bara vara.. duscha,kanske städa toaletten ! ja jag får se hur de blir.. hehe



jag sen i lördags :D



seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0