då var denna måndag snart över..

vad har lilla jag gjort sen jag skrev?

Jag åkte ner på stan o mötte upp maja ,frida o fridas son lucas .. blev en fika på det nya cafet i gallerian :)
Det var riktigt fint måste jag säga o ett bättre utbud.. dock lite trist när de knappt var en själ på sttället.. :/
Så det blir nog att fara dit imorgon med tesse gumman..

sen när jag kom hem så började jag läsa till provet o strykit under en massa meningar som kan vara bra o lära sig.. tog en liten paus,gick en liten promenad för att hämta ny energi.. gjorde mig nudlar till middag,pluggat ytterligare litegrann o nu sitter jag i soffan nybadad ;)

Jag bara älskar att bada,så häääärligt.. o sen så badade jag ju inte själv ;) hehe..

denna vecka kommer bara bestå av att plugga o plugga.. ev hinna vara social oxå! men det är lätthänt att det blir tvärtom haha.. men ska se till att det inte blir så!


kan det inte vara sommar året om? Bjuder iaf på en bild sen i somras på mig o älsklingen !



seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0