Statistiken höjdes!

Ganska roligt att en så här sak kan göra att en statistik höjs till 320 visningar.. helt sjuk ändå! Förväntade mig heller inget annat.. sitter iaf hemma just nu och ska snart ta mig en dusch och försöka bli en människa! Har även lust att dra ner till stan och köpa ngt.. fint ändå för att bli en smula gladare!

Har aldrig någonsin i mitt liv haft sån hemsk huvudvärk som jag har just nu,vill bara att den försvinner.. men så blir det när hjärnan och kroppen inte vill slappna av och sova även hur mycket man vill det. Kan inte beskriva heller känslan som finns i en,den är så delad.. delad på ett sånt sätt att jag känner mig ledsen men samtidigt glad att vi är just vi och kan komma överens.. hmm ni kommer nog aldrig förstå vad jag skriver om ifall ni själva inte kommer uppleva det vill säga!





seeyaaa


Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

usch vad jobbigt, ngt spc? :( Jo samma här antar jag men det går i perioder så blir bättre snart :)

2010-10-12 @ 18:50:16
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0