Som bästa vänner som har tagit det till nästa level

Inatt så somnade jag klockan tre,vaknade klockan elva idag .. helt död och slut.. ligger forfarande i sängen eftersom att det kändes som att jag skulle svimma av när jag klev upp ! Tesse har en våg här och enligt den så har jag gått ner nu 1,5 kg sen i måndags ! Men det blir så när magen inte klarar av mat.. kaffe,vatten,cigg och lite godis är det som mest går ner.. annars vänder det sig!

Eftersom att detta är första natten jag har kunnat sova lite bättre så kom jag på att det har inte funnits ngr drömmar alls och jag som alltid brukar drömma.. helt sjukt hur kroppen fysiskt och psykiskt kan bli så här när man mår dåligt..


Sen till det andra,tråkigt att man inte kan skriva saker här från djupet av sitt hjärta utan att folk ska vara dumma med en och skriva saker som tex: "Du ville uppnå detta m.m " .. tar inte åt mig över såna saker,
men tar åt mig att jag inte kan skriva ngt mera om sånt som finns långt in i mig som andra kanske verkligen tycker om att läsa som dom kanske känner igen sig i. 


Fick en sån fin komplimang av en vän igår som gav mig glädje,att när hon läser det jag brukar skriva så berör det henne,sen att jag skriver på ett sånt moget sätt och att många känner igen sig kanske i det jag skriver! HAr sen jag var liten älskat att skriva och speciellt om detaljer som tex om man har ont i magen så kan jag förklara den smärtan så ordagrannt som andra kanske inte kan,men när dom väl läser så känner dom igen sig!

Så tack min vän för det du sa :)

Näee nu ska lilla jag slänga mig i duschen.. ha en fin lördag !

Seeyaaa




Kommentarer
Postat av: Jenni

Människor är dumma i skallen. Bry dig inte, jag tycker också om att skriva av mig. Det är ett sett att bearbeta. Och jag håller med din vän, man känner igen sig i det som skrivs.



Sluta aldrig vara den du är Nina. <3



Kram

2010-10-17 @ 13:14:13
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0