Ny vecka igen!

Gud vad dagarna,sekunderna,timmarna och veckorna går fort, eller hur ? Man hinner inte ens med i svängarna,tycket vi nyss firade att de blev ett nytt år och snart är de julafton och nyår igen ! ja jisses,man ska då verkligen ta vara på all tid man har.. man börjar ju även bara bli äldre och äldre!

Har iaf nyss kommit hem efter att ha varit på skolan,fick sluta lite tidigare så de var ju skönt.. blir att pplugga idag så man får bort ett till arbetsområde samt göra hemuppgifterna vi fick idag.. suck bara att jag var tvungen att tacka nej till ett jobb idag då vi skulle ha en redovisning tillsammans i klassen som ändå inte blev av då dom jag var med var sjuka samt att jag insåg sen att jag inte hade med mig mina papper :D haha nåja.. det kommer mer tillfällen...

Sen så har jag ännu inte fått veta mitt provresultat.. hon lovade att att vi skulle få veta det nu på tordag! alltså våran lärare.. hoppas det stämmer :D Är så nyfiken på hur det gick..

Så idag blir det en hemma dag,plugga,diska o laga mat.. inget annat skulle jag tro!

Uppdaterar sen ;)


seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0