Mvg!

Har sovit oroligt i natt med och börjar bli less på detta,kroppen vill inte slappna av ! Vaknade klockan fem super pigg så låg typ bara och vilade tills klockan ringde vid tio.. gick i duschen och stod där i ca 40 minuter för att vakna och ta på sig ett ansikte för att sen åka till skolan och ha en lektion! Det gick så där,följde halvt med.. Fick veta iaf att jag fick MVG på etik kursen.. så det var ju roligt!

Sen så har jag varit hem till mig och hussni och hämtat lite mer saker samt lite mat till kylskåpet hos min nya sambo ! På måndag blir det en jobbig dag,mkt som ska göras.. blää ! Ajja det fixar sig.. Sen så blev det en turkpizza på stan och en kaffe på gallerian.. känns litegrann som att är detta livet innan man bestämmer sig för vad fan ska man göra med det??

Nåja,annars så blir helgen lugn,blir att plugga och se ifall man får jobba.. !



Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0