Maskinen!



Det här är svårt att förklara
Kanske inte bara en vanlig låt om min vardag
Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta
Bara rakt ut, det är min dåliga vana

För det blir så ibland, jag vet
Det tar tid och jag tror jag vet
Vad vi gjorde för fel
Passionerat men okontrollerat, ha - idioter

Och jag vill bara känna hur det känns
Tänka tillbaka, bara minnas konsekvent
På den stunden vi hade, tankar, (ditt eget, din lukt i din nacke)???
Pussar och skratten, sista gången som vi delade en spliff på balkongen, satt uppe på natten

Och jag minns när jag mådde kasst
Du sa: "Jag kan dra vårt lass"
Det kommer funka, måste funka
Nånstans där så finns vår plats

Kommer funka, måste funka
Nånstans där så finns vår plats

Den enda personen som tagit upp min tankekraft 24/7
Baby - Sau Daji, som en brasse sagt
Och jag trodde jag borde va trygg
Vi gör det tillsammans, och hon har min rygg

Åh, shit vad jag älskar dig
Trots att jag knappt visste vad de orden betydde
Och det vet jag typ inte ens idag, det gick för fort, vi vände blad
Från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av

Det bästa sex jag haft i hela mitt liv
Jag nästan, jag nästan skäms över att säga det högt
Ibland så skippar vi snacket, vi bara vet vad vi vill
Det kändes nästan överflödigt att använda rösten, okej

Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
Vi åt och drack och grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vänner som har tagit det till nästa level
Där vi bara hopppades, men fick se vad som händer


För hon var bäst, försök att överträffa det, ja
För hon var bäst, försök att överträffa det, ja
För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För hon flyger iväg som ett pappersflygplan


Lilla baby, jag kan inte stanna kvar
Jag fuckar upp ditt organiserade liv
Jag har rappat in en massa pengar
Allt du vill kan du få, men ingen trygg framtid

Jag har packat mina saker
På väg ut från vår lägenhet, men snart är den din
Skulle bara vilja krypa ner i sängen
Och säga, säga förlåt för det blev som det blev

För jag kommer som ett yrväder, med ett (?) runt halsen
Och vinner ditt hjärta, men flyger väg till nästa
Så fort jag som jag anar något ansvar

För jag fattar mycket, mycket väl
Att jag tar din (?)
Och blodet i mina ådror kommer från min pappa
Men jag vägrar starta ny familj så fort det går dåligt

Det sociala arvet får rätt igen
Och det går ut över min bästa vän
Jag älskar dig, så vi kanske, kanske, kanske syns igen


För hon var bäst, försök att överträffa det, ja
För hon var bäst, försök att överträffa det, ja
För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För hon flyger iväg som ett pappersflygplan

För hon var bäst, försök att överträffa det, ja
För hon var bäst, försök att överträffa det, ja
För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För hon flyger iväg som ett pappersflygplan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0