magvärk..

Ajaj säger jag,åt nyss smörgåsar och magen gör uppror.. som att den har vänt sig! hmm inge kul..
Har iaf renskrivit mitt arbetsområde och skickat in det till min lärare samt köpt ett par nya byxor som någon slags tröst.. sen har jag badat och läst nya vecko revyn och druckit pk!

Vet inte vad man ska göra nu överhuvudtaget,dra nå gammalt över sig kanske :P Ska kika om det finns ngt på tv eller om man lägger sig på soffan och ser en film med hussni ! imorgon blir det att ta tag i en massa saker som måste fixas,suck för det oxå.. men blir att slagga hos tesse gumman tills vidare ! :)

Sen så måste jag skriva att tack för alla er som bryr er så mkt,min telefon har gått varm samt här,fejjan mm och har inte direkt orkat skriva tillbaka eftersom det blir för mkt! Skönt och veta att man inte står ensam,sen så har jag ju hussni ändå kvar i denna svåra period och det är jag ju väldigt glad för!

Slänger in en bild på byxorna.. 400 kr från Chili här i kalix :D
Haha lite hjulbent gris man är !!







sen tidningen :D


seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0