Life is a mystery !

Somnade klockan fem igår natt pga en massa jobbiga saker,men de löste sig iaf idag.. hade iaf annars en super rolig kväll igår med min kusin och hennes familj i finland/happis.. Åkte sen vidare mot kalix och hämtade min vin flaska och gick över till janne.. blev dock ett glas,snackade en massa skit och sen gick vi ner på stan där det blev ett redigt frasse mål.. kände mig glad för en gångs skull,eller rättare sakt kände mig som 14 år igen.. :P Men det var roligt,sen gick vi hem och sa hej då när han åkte tillbaka till götet idag..

Sen så hände det en massa skumma saker här hemma+ trappuppgången ! Fin jävla alkis gubbe då.. orkar inte skriva ngt mer utförligt :D

Snart blir det sängen för min del,upp tidigt till skolan ! :) Blir i veckan att plugga som ett cp alltså,har ett prov på fredag.. Sen så blir det att börja leta tomlådor på varje affär i kalix och så får jag veta imorgon ifall jag fick lägenheten ;) Håll tummarna..



Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0