Kärlek vid första och sista ögonkastet!

Måste få skriva att det är bara så roligt hur många nu tror att det skulle vara "jobbigt" att vara med hussni,se han på stan blabla.. näee det är inte jobbigt,inte överhuvudtaget! Vi älskar varandra som i kärlek men också vänner.. Har mått så dåligt idag,inte pga av valet vi tog utan pga att vi måste ta det.. Hade man inte varit så vilsna själar som han och jag är i livet så skulle det gå och vi skulle vara lyckliga! Även om vi är olika så är vi så läskigt lika varandra att ibland skrämmer det mig.. kan han höra det jag tänker? kan han se det jag ser? Det är iaf helt sjukt att träffa någon som en själv men samtidigt den underbaraste känslan som finns..

Maten som jag har stoppat i mig idag har gjort ont i min mage,strupe och den har bara velat komma upp.. paniken som följd av att nu ska jag hem och packa lite kläder i en väska och bli inneboende hos min vän från min trygghet,mitt liv,mitt slott,mitt allt .. alltså.. det var sån känsla till slut att jag trodde jag skulle dö av en hjärtinfarkt och slita av mig håret.. skakningar i kroppen.. knivar som skär upp magen! Kan inte beskriva känslan bättre men det var så jobbig..

Igår så sov jag iaf hemma och det var skönt,för det kändes som en vanlig dag.. men samtidigt blev det ett slag i ansiktet på natten efter att vi hade legat länge och bara pratat om livet,oss mm .. kunde inte hålla inne tårarna.. tror inte han kunde det heller även om jag inte såg dom. Vi är ju gjorda för varandra,jag ser,jag hör och känner det djupt inne i mig... men kanske inte just nu,kanske sen i framtiden ännu bättre!

Fick ett sms av min pojkvän att änglar är till för att flyga och att min tid är här,som svar på det fick han att jag kan inte flyga när han är min andra vinge. När jag skrev det och blev alldeles för sentimental så kändes det som att jag skulle seriöst kvävas av mina egna tårar.

Just nu känner jag mig ledsen som jag samtidigt är glad,jag är så delad på känslor.. Ni kanske undrar men varför göra det då,och lalala.. för att det är det bästa för oss två just nu oavsett hur mycket vi inte vill det.. ingen kan nog någonsin försttå när man inte upplever det såhär!


Dom brukar säga efter en separation att livet går vidare,mitt går antingen två vägar:
*tillsammans med han genom hela livet.
*tillsammans med han genom hela livet som bästa vänner.

Aja nu måste jag nog sluta vara så djup och kanske försöka sova.. har skola imorgon!

Du är allt jag har velat ha,du är allt jag har drömt om!

Älskar dig !







seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0