kära mor och far

Har nyss ätit middag med hjärtat som blev kyckling med bacon och taglitlle eller hur de nu stavas ;D Gott var det..
Så nu sitter man mätt som en plätt och väntar på min kära fader som skulle komma till kalix för att köpa smörgåstårta mm tills imorgon då min kära mamma fyller år ;) Så det blir att man ska dit imorgon efter att dom har slutat jobba med hussni och hussnis mamma o gratta henne :) Lite less bara att jag inte kan ge henne den saken jag beställde,så får ge henne en blomma tills vidare och en gigantisk kram..

Pappa är ju då allt för söt som har varit och köpt henne ett thomas sabo armband .. jag har nog världens finaste
föräldrar ! Älskar er av hela mitt hjärta..



seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tänkte att det nog var B-vitamin :) Ja, förstå vad läskigt då tånaglarna har gått av vid nagelbanden :) haha. Jag har fullt med B-vitamin hemma, men sen jag fick Saga så slutade jag mitt i allt att äta alla vitaminer så då slutade jag med det också, men det är nog dags att börja igen :) Tack för att du svarade :)

2010-10-04 @ 19:37:49
URL: http://malinselin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0