just kommit..

hem från jobbet,har gått bra som vanligt ;) Alltid roligt att jobba o speciellt om man trivs med sitt arbete o sen så känns det så kul att äntligen få göra det man vill arbeta med,att ta hand om andra människor ;) Så nu sitter man hemma på soffan o vilar sin mage efter den stora middagen som blev nudlar :D orkade inte laga mat.. haha !!

Måste bara få skriva en sak som min pojkvän sa igår när jag testade mina arbetskläder, han sa att hade inte han känt mig o sett mig i dom kläderna så hade han tyckt att jag var snygg o hade velat känna mig ;) Fan va söt han är ibland.. haha o jag retades med han o sa att han får passa sig så det inte kommer ngn het läkare :D det enda han sa va: tssss... hhaha ;D


Det blir en promenad sen iaf när det blir lite mörkare o så idol ;) det kan man inte missa.. väldigt roligt att Geir eller vad han nu heter gick vidare .. han är nog den som har den bästa rösten av alla enligt mig iaf o skit samma att hans ålder är 47 år!! han kan ju åtminstone sjunga..

Sen så har vi då morgon dagen,marion vill att jag ska komma o festa med henne,hade varit super skoj men jag vet inte? jag är både sugen o inte,sen så känns de som bortkastade pengar o hotellet suger ! hmm .. jobbigt ! får känna efter imorgon o se vad planerna blir.. !

seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0