Ikea köp..

Har kollat på en massa saker nu på ikea,hittade sådär.. får se hur mkt pengar man kan spendera nu! Behöver en soffa,bord,matta,tv bänk.. Tänkte även köra färgerna rött,svart,vitt och kanske guld ? Vet inte riktigt ännu.. ;) Ska kolla på blocket lite mera.. kan ju hända att man hittar ngt bra där :)

Annars har jag suttit på soffan och sett tv och sen hunnit umgås med Boogie ,alltid lika roligt måste jag säga och speciellt när man aldrig träffas.. men han hade inte förändrats ;D haha..

Sen så är jag sjukt täppt i näsan och världens äckel hosta från helvetet.. gör ont i ryggen när jag ska hosta,känns som knivar som trycker på eller vrider runt .. hoppas det inte blir värre nu,då blir jag först less..

Sen så känner jag mig som sju svåra år,har ännu inte orkat gå i duschen... tovigt hår,gammalt smink och luktar hotellets äckel dimma ! ja jisses, nåja.. ska ta och sova eller ngt? känner mig ganska trasig idag nombords.. inte bra !


Sen till ngt roligt,fick höra igår att jag är lik Dakota Fanning ;D haha är jag det eller vad säger ni`?
Ser lite likheter :P



Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0