Hur f*n vågar jag visa detta ?

Min pojkvän gör beats dagligen plus sjunger och ville en dag att jag skulle testa sjunga en refräng på en låt ..
Visst sa jag, och kan inte ens beskriva hur äckligt nervös jag var,huvudvärk,handsvett och hjärtklappning..
Trodde jag skulle dö där ett tag,så nu har jag fått reda på hur det känns för alla som sjunger första gången!


Vill bara tillägga att detta är första gången för mig,det är inget seriöst,bara på skoj,låten är inte klar osv ;D


Omg, varsågoda !



Vad tycker ni? lämna en kommentar! :D

seeyaaa

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaha:) ja blåsten är inte rolig:( jag bor i övik om du vet var det är?:)

2010-10-05 @ 12:32:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Malin.S

Men tjejen, jag hör att du har bra röst!!! =) mer.mer.mer.mer vill jag höra, ljudet var ju inte det bästa då du spelade in så himlars långt bort. Sa ju till dig då du var en liten plutt på...vadå...10-12 år??? att du hade talang och en vacker röst...=)

Idol nästa kanske?

Kramen

2010-10-05 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0