Hjärtat måste antingen härdas eller brista!

Hittade ett citat om att bara för att man ger hela sitt hjärta till någon så ta inget förgivet att dom gör det tillbaka!
Vill bara att denna dag är över,låt mig få sova,somna in.. Jag är levande död.. alla tankar,alla tårar jag spillt idag.. ja det går inte att beskriva.. fan nu sitter jag här och blottar ut mig igen för omvärlden. Varför? det vet jag inte..

Fått spy idag öppet inför alla idag ,på en äcklig toalett .. när folkmassan omkring mig virrade runt för att hämta maten där jag befann mig idag med mina föräldrar så försvann allt.. jag har inga känslor,jag är kvävd. jag har ingen aning hur jag ska ta mig upp i detta svarta hål som jag har blivit knuffad in i..

Är jag värd detta,vad gjorde jag för fel för att hamna här? Tankarna äcklar mig,jag känner mig smutsig.. dum,naiv att tro att någon skulle kunna älska mig,respektera mig .. men samtidigt är jag glad att fått mina ögon öppna för världen och framförallt livet. Jag har sett mycket,varit med om mycket men detta har slitit ut min själ,all min lycka jag har känt i mitt liv.. hur ska jag någonsin kunna bli lycklig och vara den tjejen jag en gång var?

Stod i duschen nyss och försökte tvätta bort minnen,lukt.. allt.. jag försökte känna men jag kände inte ens om vattnet var varmt,kände ingen glädje.. allt är raderat..

Det finns inge kvar.. kommer bli en tung natt och dag framför mig! FRåga mig inte vad det är eller hur jag mår för ni kommer inte få något svvar!

MEn det brukar sägas att tiden läker alla sår,hmm vad vet jag,dumma jag?


Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0