God morgon blogg världen !

Nu har jag fått lite mer tips om denna klänning och skorna.. Tror jag kommer att avvakta med skorna men köpa klänningen ,inte den vita utan den blåa ;D

Sen angående den vita klänningen så visste jag inte att man fick ha vitt på sig, men på ett sätt borde jag ju fatta det när bruden har en vit klännning ;:D haha..

Men däremot har jag hört att man ska aldrig bära rött på ett bröllop för det menas att man har legat med brudens man ;D stämmer det eller?

Idag är det en ny dag och jag är lite fundersam på vad som kommer att ske idag? Det jag vet just nu är att fixa mig,ner på stan och hämta mitt GRaffiti nagel lack av en tjejkompis mamma ;) Så snällt.. Det är nämligen så att detta nagel lack är slut typ överallt! Så hon sa att jag kunde få det.. !
Nu ska jag bli en människa !

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Leea

Ska vi ta en promenad lite senare ? :)

2010-10-08 @ 11:30:44
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0