Daaaaaaaaaaaa...

Försov mig idag till skolan,handlade bara om 20 minuter men ändå!?!!
Brukar typ aldrig försova mig samt så har jag inte hört väckarklockan överhuvudtaget,den ringde dock på lektionen! Hmm fast en timme efter? Alltså seriöst undrar man då? Sen så har jag sovit som en kratta,känns som att min hjärna har spökat med mig och att den har hindrat mig att få sova.. förstår ni?:P

kan inte riktigt förklara hur men har känts som att jag bara har vilat,sen så har jag kallsvettats hela natten och öppnat ögonen direkt när jag har hört ett ljud. Så min dag är helt förstörd nu iaf.. ska bara plugga hade jag tänkt o vara inne idag och få ut mina tankar på papper i min hemliga dagbok haha :D inte här alltså..

Skriver mera sen..






Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0