Då var den min !!!

Var och kollade på en lägenhet på samma område där jag har min stora,den var sjukt stor måste jag säga för att vara 41 kvadrat samt så får jag mig ett badkar :D Kanske inte världens finaste tapeter,men dom var heller inte dumma.. ljus och fin :) Så imorgon är det besiktning på den och till nästa vecka får jag svar när jag kan hämta nycklarna :) Dom skulle även kolla upp mig om jag har skött räkningarna.. haha ville först säga att det behövs inte då jag är så punktlig med räkningar ;P

Lite glädje som rusade in just nu.. härligt :) Nu sitter jag på skolan iaf och ska läsa till provet.. Sen till banken och systemet ;) Ha en bra dag allihopa !



Precis så är det för mig just nu ! :)
Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0