Bröllops klänning?

Ska på bröllop snart eller snart och snart.. i november nämligen och behöver en klänning som jag både kan ha där och sen ifall man ska på fest! Vad ska man tänka på,vilken färg kan man ha osv? Kan man ha exempelvis svart klänning?

Här bjuder jag på 4 stycken klänningar från nelly.com som jag tyckte va fina :)
Skriv gärna en kommentar på vilken ni tyckte va fin och kanske vilken jag skulle passa i ! ;)


One Shoulder Mesh SEK 329, Rare Fashion - NELLY.COM

A: 329 kr


Thera dress SEK 349, Jeane Blush - NELLY.COM

B: 349 kr


Melinda dress SEK 349, Jeane Blush - NELLY.COM

C: 349 kr

Price Pasadena Leo Dress SEK 199, Rut m.fl. - NELLY.COM

D: 199 kr

seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

helsvart tycker jag inte är så kul på ett bröllop. Det är ju en glad och vacker tillställning. Den blåa klänningen var ju grymt snygg!!!! Och den kommer du att ha glädje av på fester, eller bara var snygg mitt på en sketen tisdag (sån är då jag, klär upp mig mitt i veckan..haha ;) den var elegant och stilren...ps...Sandra håller med! =)



Sis & kusin

2010-10-06 @ 20:23:10
Postat av: Anonym

...fasiken du är ju moster..haha!! skrev kusin?!?

2010-10-06 @ 20:24:09
Postat av: Anonym

B

2010-10-06 @ 20:44:45
Postat av: Johanna

Jag säger B, den var grymt snygg. Och tror du skulle se mega söt ut i den :D

2010-10-06 @ 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0