Beställning!?

Ursäkta om jag inte har skrivit på en stund,har nämligen tagit ett skönt bad samt renskrivit mitt arbetsområde i kursen "människan,socialt och kulturellt" eftersom att jag har skola imorgon. Sen så har jag sett en ny serie med Gordon Ramsey som heter "ramseys best restaurant " .. den var faktiskt ganska bra :)

Har nu fått en massa förslag på skorna samt klänningarna jag la upp tidigare och jag känner mig så osäker ännu på vilken av dom jag ska beställa. Vissa tyckte A och C på skorna och på klänningen så tyckte dom B eller C !

Måste nog sova på denna sak minsann,men är ganska sugen på alternativ C på klänningen och A på skorna :) Men skriv gärna mera så kan jag sammanfatta vilken av skorna och klänningen som fick mest röster ;)

Så får ni se sen vad jag beställde ;)



Bjuder på mitt vanliga jag ;)


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0