Long time !

Ett tag sen jag skrev nu här,hade jag som sakt haft en dator så hade jag uppdaterat hela tiden! Sitter på skolan nu iaf.. var tänkt att jag skulle ha lektion men fick veta att den var inställd och att vi inte har några mera lektioner i denna kurs.. så det blir bara nu att renskriva ao 4 och 6 och så göra provet den 17/12 ! Sen tar jag jullov :D

I lördags så var jag iaf på min kusins bröllop.. det var så himla roligt samt så var dom otroligt fina ! Önskar er all lycka i framtiden :) Hemresan med min andra kusin och hennes man var ju väldigt rolig måste jag säga,var även i bilen jag blev full,riktigt full haha.. men vi tog oss hem iaf :D Så mitt mående igår var ju inte det bästa .. brukar aldrig må dåligt dan efter men det gjorde jag kan jag lova :D Blir lugna puckar hädanefter.. haha!

Vad gör jag annars då? Jag pluggar och står i, umgås med mina vänner samt familjen och försöker inreda min lägenhet så gott jag kan och försöker hålla en bra budget över det :D haha.. kommer nog bli fint så småningom.. har ju även lovat att lägga upp bilder på resultatet :) Var i Fredags iaf och köpte 2 tavlor,en röd matta,2 julstjärnor i vitt,2 lack sidobord,tvättkorg mm :) Bara en soffa nu som fattas för sen idag så ska jag förbi tesse och hämta min expedithylla jag ska köpa av henne :) Så man får lite mer saker hemma :D

Händer annars inget speciellt,försöker bara vara och leva.. Det går framåt iaf.. haha tror jag eller? Äsch då .. har ingen aning om jag ska vara ärlig.. Fått lite jobb också nu under julafton och det känns ju kul så man får ngt annat att göra en stund :) Nära och bra har jag till jobbet,endast 2 minuter bort.. så ska inte klaga !

Nu ska jag börja plugga och skicka in nått arbete till min lärare.. Annars fastnar jag bara här !



Slänger upp ett par gamla bilder :D Hade inget annat ..

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0