Fredag igen då.. I guess !

är en stund sen jag uppdaterade på denna blogg men har inte haft tid o heller inte orkat skriva..
Vad kan man säga,dagarna går o dagarna kommer.. inget speciellt intressant som händer förutom att man pluggar o försöker komma sig någonstans i livet.. en bättre väg så att säga så man någon gång kan börja leva normalt!

Kan väl börja med att skriva om dagen.. klev upp tidigt o belv hämtad av annelie då hon o jag skulle till folkan o skriva psykologi a provet.. var skit nervös innan jag gick in i själva lokalen men skakade av mig de o skrev så pennan glödde.. fick skrivkramp o trodde där ett tag att allt jag hade skrivit flöt ihop i en enda smörja.. men efter att jag skärpte till mig så blev resultatet oerhört bra :) Satt från nio till just efter halv tolv o är såååå sjukt nöjd över mina prestationer.. Du är världens bästa nina haha.. :D Lite beröm måste man få ge..

Sen efter provet sprang jag ner till cafet o jobbade extra tfrån 12-16 o sen direkt hem.. hussni hade redan fixat middagen så de blev en powernap på de.. kan säga att de behövde jag då denna dag har i stort sett varit upp o ner förutom då jag hade gjort klart provet.. kändes som att jag skulle få hjärnblödning o hjärtat slog ett extra hårt slag för varje andetag jag drog.. fan så jobbigt.. så att bara få vila o känna att man lever var mkt guldvärt..

Sen vid halv åtta skulle vi fara o träna.. hann träna kanske i 25 minuter så släcktes allting ner så fick gå ner till andra gymmet där killarna var :D nåja nu ligger man i sängen o ska försöka sova.. ska ta en lååååång sovmorgon imorgon.

Här bjuder jag på en låt som spelas för fulla muggar.. lady gaga.. lite jag hade velat fara o se henne i sthlm ikväll!
Nåja får bli ngn annan gång om hon kommer :)Enjoy..





God natt puss till er från mig..

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0