Vecka 10 Måndag

Sitter framför datorn nu o har kollat runt litegrann här på olika sidor om hur styrsystemet för kommun och landsting ser ut! Är de sista området jag gör innan jag har praktiken nästa vecka vilket känns skönt så ska försöka lämna in de på sista lektionen jag har för denna kurs! Har gått väldit bra att plugga o har verkligen gett järnet .. tycker ju om att plugga,läsa,skriva och lämna in arbetsuppgifter.. De enda som känns lite jobbigt är dessa förbannade lagar som finns o de är så svårt tycker jag! Nåja man kan ju inte vara bäst på allt ;D

Klockan är bara just efter halv två o har iaf hunnit med att diska,handla mat o snart dammsuga,laga mat o sen vänta tills klockan blir mot kvällen så man kan fara o träna bort de man druckit i helgen! Denna helg ska älsklingen bort så blir bara att ta de lugnt o plugga ev o vänta tills man ska på sin första dag på Näsbygården och ha praktik.. Ska bli mkt roligt att få vara där och se hur de funkar i äldreomsorgen! ;) Sen imorgon har man en lektion om hur kommunikationen fungerar i vården så då ska man ta fram sin skådespelar karriär :D haha får se hur de går..

Har kommit på att måndagar suger verkligen, idag känner jag mig trött,seg o sliten.. Skulle kunna lägga mig i sängen nu o bara sova för de finns inget vettigt att göra överhuvudtaget.. Är en dag man är less på allt! Men alla dagar kan ju inte vara bäst.. :D Näee nu ska jag sluta vara negativ.. de blir väl vad man gör de till antar jag! Plus att jag har så sjukt ont i min rygg så vet inte vad jag ska ta mig till... hmm !!

Hade igentligen inget vettigt att skriva här men kan ju passa på att skriva att jag älskar min underbara♥ som nog är ganska medveten om det o ni alla som läser ;) Ha en bra måndag o hoppas eran måndag är bra!

Jag känner mig grå idag!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0